O nas

Obszar Praktyk Studenckich zajmuje się organizacją i koordynacją praktyk studenckich. Do głównych obowiązków należą przygotowanie i weryfikacja dokumentacji związanej z praktykami, współpraca z dziekanami, koordynatorami kierunków i praktyk, a także opracowywanie umów z jednostkami przyjmującymi studentów na praktyki. Ponadto, odpowiedzialny jest za sporządzanie skierowań i umów, kontrolę organizacji praktyk, prowadzenie rejestru umów, rozliczanie dokumentacji finansowej i przekazywanie wymaganych dokumentów do Biura Rachunkowości i Biura Rachuby Wynagrodzeń;

Nasze główne zadania

Do zadań zespołu Obszaru Praktyk Studenckich w szczególności należy:

    1. koordynowanie organizacji i przebiegu praktyk studenckich, we współpracy z dziekanami, koordynatorami kierunków i koordynatorami praktyk;
    2. przygotowanie dokumentacji związanej z organizacją i realizacją praktyk studenckich, we współpracy z dziekanami, koordynatorami kierunków            i koordynatorami praktyk;
    3. weryfikacja dokumentów związanych z praktykami, dostarczanych przez studentów;
    4. współudział w opracowywaniu projektów umów z jednostkami przyjmującymi studentów na praktyki;
    5. sporządzanie skierowań, umów pomiędzy jednostkami przyjmującymi studentów na praktyki indywidualne a uczelnią;
    6. kontrola organizacji praktyk studenckich;
    7. prowadzenie rejestru umów;
    8. przygotowanie, rozliczanie dokumentacji finansowej i przekazywanie wymaganych dokumentów do Biura Rachunkowości i Biura Rachuby Wynagrodzeń;
    9. sporządzanie protokołów z przeprowadzonej kontroli organizacji praktyk studenckich i innych wymaganych sprawozdań, raportów i planów;
    10. prowadzenie spraw związanych z krajową wymianą studentów w ramach Programu Mobilności Studentów „MOST”.
Przejdź do treści