Praktyki z zakresu Administracji Biura Budowy oraz do Działu Ekonomicznego

Zakres obowiązków dla osoby z administracji:

  1.  Pomoc w prowadzeniu biura budowy.
  2. Prowadzenie obiegu dokumentacji na budowie (pomiędzy budową i kontrahentami oraz pomiędzy budową i centralą firmy (np. prowadzenie dziennika podawczego dla pism i faktur wpływających oraz wysyłanych; archiwizowanie dokumentów).
  3.  Przyjmowanie rozmów telefonicznych oraz ich kierowanie do odpowiednich osób.
  4. Obsługa urządzeń biurowych.
  5. Obsługa spotkań i narad na budowie.
  6. Wsparcie w prowadzeniu zakupów na potrzeby biura budowy

Zakres obowiązków dla osoby do działu ekonomicznego:

  1. Pomoc w rozliczeniach projektu.
  2. Pomoc w obsłudze ekonomicznej projektu w zakresie prowadzenia bieżących rozliczeń z klientami oraz dostawcami i podwykonawcami, akceptacji faktur kosztowych oraz tworzenia dokumentów sprzedażowych.
  3. Pomoc ze strony ekonomicznej we wszelkich jego działaniach organizacyjnych  przygotowania i prowadzenia projektu (oferty nietechniczne, optymalizacje, płatności, zaliczki, zlecenia, umowy, harmonogramy płatności, itd.).
  4. Poszukiwania podwykonawców i dostawców do obsługi projektu
  5. Sprawdzanie kompletności dokumentów finansowych pod względem formalnym i z ramienia części ekonomicznej projektu oraz rekomendowanie faktur do płatności.
  6. Pomoc w prowadzeniu zakupów na potrzeby biura budowy.
  7. Archiwizacja dokumentacji ekonomicznej budowy.

PORR S.A.

Ul. Hołubcowa 123

02-854 Warszawa

T: tel.: 515 79 97 34

M: tel.: 22 266 95 29

joanna.plusa@porr.pl

www.porr.pl