Praktyki z zakresu Administracji Biura Budowy oraz do Działu Ekonomicznego
Zakres obowiązków dla osoby z administracji:
- Pomoc w prowadzeniu biura budowy.
- Prowadzenie obiegu dokumentacji na budowie (pomiędzy budową i kontrahentami oraz pomiędzy budową i centralą firmy (np. prowadzenie dziennika podawczego dla pism i faktur wpływających oraz wysyłanych; archiwizowanie dokumentów).
- Przyjmowanie rozmów telefonicznych oraz ich kierowanie do odpowiednich osób.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Obsługa spotkań i narad na budowie.
- Wsparcie w prowadzeniu zakupów na potrzeby biura budowy
Zakres obowiązków dla osoby do działu ekonomicznego:
- Pomoc w rozliczeniach projektu.
- Pomoc w obsłudze ekonomicznej projektu w zakresie prowadzenia bieżących rozliczeń z klientami oraz dostawcami i podwykonawcami, akceptacji faktur kosztowych oraz tworzenia dokumentów sprzedażowych.
- Pomoc ze strony ekonomicznej we wszelkich jego działaniach organizacyjnych przygotowania i prowadzenia projektu (oferty nietechniczne, optymalizacje, płatności, zaliczki, zlecenia, umowy, harmonogramy płatności, itd.).
- Poszukiwania podwykonawców i dostawców do obsługi projektu
- Sprawdzanie kompletności dokumentów finansowych pod względem formalnym i z ramienia części ekonomicznej projektu oraz rekomendowanie faktur do płatności.
- Pomoc w prowadzeniu zakupów na potrzeby biura budowy.
- Archiwizacja dokumentacji ekonomicznej budowy.
PORR S.A.
Ul. Hołubcowa 123
02-854 Warszawa